名醫出高鼻@Parkway百滙皮膚中心

由細到大,我都好羡慕別人有個又高又挺的鼻子,因為我個鼻係無咩鼻樑的!
側面影相時,更加因為個額頭有點突,
同埋個蘋果肌都算發達,更加顯得我個鼻好似縮咗入去咁!>_<

所以不瞞你說,由細到大,我都有想整容的念頭!
時常對著鏡子,用手去掐高個鼻,幻想一下自己如果有鼻樑會唔會好睇啲呢?
會唔會有點鬼鬼地?像model?
一方面唸得好興奮,一方面又驚如果開刀做個鼻子出來,
萬一做得唔好,咁點算好呢?或者有排斥點算呢?唸到好多可能性出來!


而家,隨著美容科技的先進化,想整高個鼻,唔洗一下子一刀切!
可以打針,打啲透明質酸落去,想幾高有幾高,同埋效果自然,
維持6-12個月,好似嗰啲臨時紋身咁,試下自己接唔接受到先,
而最正啲part係,就係萬一唔滿意,仲可以打融解針,立刻還原!非常方便!
所以,今日來到百滙皮膚中心成全我多年的心願~



之所以夠胆來呢度整個鼻,因為我知道Parkway係一間好出名的誇國集團,百匯是來自新加坡私營醫療集團,

在東南亞是最大私營醫療集團之一,並在新加坡,馬來西亞,中國內地等擁有十七間醫院。在星加坡百匯醫療集團(Parkway Health Group)在香港開設首間旗艦醫療中心,總部位於新加坡,在亞洲各地經營16間醫院,擁有百匯東醫院、鷹閣醫院和伊麗莎白醫院。這3所醫院已獲得JCI國際醫療衛生機構認證。

百滙皮膚中心 提供一站式最新醫學美容治療:

用的透明質酸亦選用安全可靠的大牌子:




  • JUVÉDERM® 由透明質酸Hyaluronic Acid(一種天然多醣體)製造而成,並具有幼滑及高凝聚力的配方。{JUVÉDERM®於2000年在歐洲市場推出,被歐盟(CE)、美國食品及藥物管理局(FDA)認可、獲登列於澳洲治療商品登錄處(ARTG),並為香港衛生署表到醫療儀器。}
  • 透明質酸(HA)是皮膚組織的主要成份之一,能自然存在於人體肌膚內
  • JUVÉDERM® 所用的透明質酸非由動物身體提取
  • 可鎖住水份保濕皮膚,從而增加皮膚密度並改善質感


    • JUVÉDERM®獲歐盟(CE)及美國食品及藥物管理局(FDA)認證#
    • 首先及唯一獲FDA認證在首次療程後能維持長達一年功效
    • 新代世專利Hylacross®科技為產品帶來獨特的物理特質,包括凝聚力、支撐力及柔順度
    JUVÉDERM® 的特點:
    ~效果立即可見
    ~非永久性
    ~非手術性
    ~安全有效
    ~效果自然
    先來個before先,大家睇到啦,我個鼻樑係扁到好似無鼻樑咁,
    而且個鼻樑本身有小小偏左,令個樣看起來都則則地,
    護士小姐幫我影相嗰陣都係咁要我則小小面><
    除了影相之外,事前都已經讓陳立明醫生做了面診先,
    會先了解一下我之前有無試過相關的療程啦!
    對藥物有否試過出現過敏反應啦!
    最重要就當然是我本身適唔適合做啦!各方面都ok了,就來正式的!
    來到光明機淨的手術室,護士小姐幫我搽上麻醉藥,
    因為是打在鼻樑,所以只需要敷鼻樑就可以了~大約要敷半小時,
    呢個時候最好就係睇下書打發時間~
    主理的陳立明醫生將業美容的心得和知識集結成書,
    內容精闢,而且將艱深的道理用淺白的文字解說出來,易讀又易明,值得一看^^
    好喇,講番個鼻先,由陳醫生親手幫我打造!就梗係好放心啦!

    陳醫生先在我的鼻樑上畫上要下針的標記,
    亦都好詳細地先跟我解說一番,講解給我聽在哪一個位置下針,和會達至怎樣的效果!
    接著就是戲肉了!麻醉藥效果好好,我一點也沒有任何“痛“的感覺,
    只是見到陳醫生在我的鼻樑上動來動去而已~
    陳醫生亦都好細心咁問下我有無感覺,手勢温柔又純熟,令我倍感安心^^
    過程比想像中快,我留意到陳醫生一路打啲透明質酸時一路用手指揑着鼻樑,
    防止打落去的透明質酸走位~


    話咁快就打好!陳醫生幫我打了0.5ml先,
    因為希望效果自然一點,唔會一下提升得太多,
    自己會容易一點接受,而身邊的朋友亦不容易一下就發覺~
    出來的效果真係好自然,因為是只打了0.5ml,
    所以分別不大,不過,鼻樑明顯直左同高左小小,
    就是不着痕跡的小改變,令五官有了微妙的變化~

    相隔了有一星期之後,再次上到來揾陳醫生。
    今次會打埋另外嘅0.5ml,又是指定動作,
    先敷麻醉藥半少時之後,再畫出要下針的位置,就可以打透明質酸了!
    睇下陳醫生嗰樣幾認真同專業^v^

    今次除了加高鼻樑仲有會打小小落鼻頭,陳醫生話咁樣個形會自然啲同整體效果會好啲~

    之後的消毒處理都好重要的,
    不過其實個傷口好細好細,隱約見到好似只係留左一小滴血咁大把~
    接著神奇的事情發生了,就是我突然發現有不名物體出現在我兩眼廉的視線內!
    彷如小山丘般伏在臉上!原來係我個鼻呀!!!!
    咁大個女都未體驗過呢個感覺,超爽呀!
    以後就算戴眼鏡都應該托得住副眼鏡啦,
    大家看看我的側面,由原本無鼻樑所以好清楚見到雙眼,因為無遮無擋呀嘛!
    自從打左透明質酸之後,打番個鼻出來,打側都面有遮到眼睛,
    因為我唔再係2D平面圖了!我現在已經成為3D,係立體嘅!

    朋友個個見面都大讚我個鼻,自然又漂亮,
    一點也看不出來是做過手腳,而且鼻樑看起來夠挺夠直,
    柔軟度高,絲毫沒有硬磞磞的感覺!
    不說出來,其實其他人係好難發覺的!
    當然,自己就好清楚改變係幾咁大啦^^


    經過陳醫生的輪廓塑造,我個斜斜地的鼻樑,
    都立刻直左好多,現在好似正常人一樣了~
    3D的我,現在無論什麼角度,
    我都可以充滿自信~無論任何時候,影相都變成樂事!
    因為無論是“他拍“定“自拍“都可以好好看,我自己好滿意^v^



    風險低,可觀性高,價錢合理,維持時間有足足一年,
    花小小錢可以靚足一年,我覺得好抵!
    正所謂早做早享受,如果大家都想試下,Parkway的陳醫生真心係大力推介!
    手勢好,詳細講解加手勢一流,最最最緊要係,陳醫生審美觀很好,
    因為我本身斜的鼻樑,如果不小心處理,
    是很容易斜上再斜的,而現在,不單挺,更直左!技術一級棒!整個效果令我一試愛上~


    建議在療程後 
    12小時內不要化妝 
    24小時內避免
    -進行面部按摩 
    -劇烈運動 
    -長時間日曬或處於酷熱之下 
    -飲酒              
    否則治療部位有可能出現暫時性紅腫及/或搔癢
    1星期內避免: 
    -按壓治療部位,包括面部美容療程 
    2星期內避免:    
    -桑拿浴/蒸氣浴   






    營業時間

    週一到週五  下午12:00至下午9:00
    星期六  上午10:00至下午7:00
    星期日及公眾假期 關閉
    Parkway skin and wellness centre
    1602, 16/F Hing Wai Building,
    36 Queen's Road Central,
    Central, Hong Kong
    Tel: (852) 25268088
    百滙皮膚中心
    中環皇后大道中36號興瑋大廈16樓全層 (地鐵站 D2出口)
    Tel: 25268088
    www.parkwayskin.com
    www.facebook.com/parkwayskincentre


    歡迎與我合作或邀請出席event

    電郵地址:halloshadowking@yahoo.com.hk

    instagram:http://instagram.com/shadowccheung
    歡迎加入fanpage :https://www.facebook.com/Shadowcblog

    my share platform:
    <Fashion & beauty><Beautylife><The ztyle><Beautyexchange><Blogspot><she.com><Imore><Ubeauty>
    <Lady Qooza><qooza beauty><weshare>



    免責聲明:今次係我試食後/試用後的個人感受分享,大家應自己衡量產品/療程是否適合自己的體質和千萬不要貪快服食/使用過量呀!有需要請請教專家意見,本人概不負責。

    (部份相片用美圖秀秀作拼圖,並沒有更改圖象 )
    '活動由 Parkway百滙皮膚中心   邀請"



    留言

    熱門文章